pondělí 19. listopadu 2012

Podzimní/zimní zahřátí

Nějak nám ten čas moc rychle letí! Je už konec listopadu a vánoce rychle klepou na dveře. A u mě ještě rychleji, protože přes vánoce jsem pryč, slavíme je o 14 dní dřív. Pecka ne!? Takže zařídit dárky, hodit si vánoční atmosféru, nakoupit teplý oblečení......všechno moc spěchá. Takže jen tak sedět s hrnek čaje/kafe je skoro nemožný. Ale minimálně dvakrát do týdne si tu chvililinku udělám a zahřívám se. Fyzicky i psychicky. A doporučuju totéž. Nechceme přece žít ve spěchu. Teda jo vlastně chceme a  to tak trošku potřebuju. Ale chvilka relaxu je nutností. Takže popadněte svoje největší hrnky a jděte si udělat čaj/kafe a nebo skočně do kavárny. Zahřeje to.

P.S.: Dobrá knížka je nezbytností. Nebo kamarádi. Ne na relaxaci je lepší knížka!*


 Nikdy jsem moc na zázvorový čaje nebyla. Ale když nebyl čerstvý mátový tak jsem si řekla, že se spokojím aspoň s tímhle. A byl skvostný.


Mandarinky ve mně vždycky vzbuzovaly vánoční atmosféru. A jsou tak krásný!


Jestli je něco co bych mohla pít do konce života, tak je to čerstvý mátový čaj s medem. Jo a jablečný mošt od Dori Noon.

To jsem se takhle jednou učila s čajem no a co na mě nevykoukne. A hned mi to šlo líp.


Letos na jaře mě Starbucks zklamal a tak jsem přesídlila na Costu a ostatní. Ale protože loni měli výbornou zimní kolekci, zašla jsem tam i letos. No a měli moje Toffe Nut Latte, skvostný, ale ještě sladší než loni. Chce to kousek upít a pak to dolít mlíkem/smetanou. Jo a Cramberry White Chocolate Mocha je možná ještě lepší. Ale to na 150% chce dolít. Jinak padnete. A nebo mít v záloze hodně slaný oříšky na potom.

Cheese cake z Costy. Fajn. Starbucks má lepší. A možná dokonce o trošku levnější. Mě se ale líbí ta taška!

Zastavení aspoň na cookies a výborný dárek od Dori Noon z Barcelony.


Jo a mám bombovej kryt. Jsem z něj mega nadšená! 



Žádné komentáře:

Okomentovat