pátek 8. února 2013

Leather everywhere

Poslední dobou jsem si hrozně oblíbila kožené/koženkové kousky.
Začalo to někdy na konci léta, kdy jsem opět vytáhla svou koženou bundu, kterou jsem nikdy moc nenosila. Ale na podzim jsem se jí nemohla nabažit. A tak i když už začínalo být chladnou, nosila jsem pod ní svetry. No a když byla pořádná "zima" (chápejte podzimní chladná rána) navlíkla jsem si svetr, džínovou bundičku na ně svojí oblíbenou koženou a korunovala jsem to šátkem čí šálo. A bylo mi krásně.
A právě tento podzim jsem taky začala toužit po kožené/koženkové sukni. Nejlépe ještě skládané a do pasu. Ale nikde nic.Byla jsem smutná, ale nepřestávala jsem doufat. Potom o podzimních prázdninách, když jsem jela za kamarádkou do Berlína, se stal zázrak. Procházely jsme obchody a nikde nic. Až když jsme byly úplně uchozený a hladový, našly jsme vedle pizzerie Gina Tricot. A moje sukně visela hned naproti vchodu. Byla to láska na první pohled. Koženková, skládaná do pasu. Naprosto dokonalá. A pořád se jí nemůžu nabažit.
Další v pořadí je ZARA tričko (na fotkách). Před vánocemi jsme si z babičkou udělaly krásnej den a zašly jsme nakupovat do ZARY. Našla jsem si tam geniální indiánsko-frlitrovanou-korálkovou sukni a k ní tohle tričko. Kožený rukávy, kapsička a tmavé červené víno. Další nutnost do mého šatníku.
A konečně šortky. Ještě před 14 dny jsem si myslela, že kožené šortky nejsou nic pro mě. Vídala jsem je sice dost často na lookbooku a jiný style stránkách, ale prostě ne, já se na to nehodím. Až jsem jednou procházela povánoční slevy. Dvěstěpade. No dobře zkusím to. A můžu prohlásit, že bych nenosila už nic jinýho.

LOOKBOOK


PS: hledám další a další leather must have






šortky: New Yorker  triko: ZARA  nadkolenky: HM  náhrdelník: Promod  prstýnek: HM  boty: Pepe Jeans

Žádné komentáře:

Okomentovat