pondělí 3. září 2012

Holiday's yummy

Jak už jsem zmiňovala, k prázdninám patří dobrý jídlo. A to jsem celý srpen poctivě dodržovala. Vařili jsme, nakupovali a konzumovali samí ňamky. Jídlo je totiž podstatná část dobré nálady. A ta mi teda rozhodně nechybí.
Jeden týden prázdnin, který jsem trávila doma, jsem byla prakticky pořád s Dori a Mishel. A jelikož vedle sebe bydlíme, byly jsme moc líný jezdit do Prahy. A tak jsme pártyjovaly vždycky u někoho v kuchyni.
Vařily jsme...kari brambory + burgery (já skončila na sýrový housce), indonéskou rejží ( zamilovala jsem se do ní v červenci při pobytu na Bali ), různý těstovinový kreace a spousty dalšího.
Takže se už těšíme na naše kuchyňský párty léta 2013.

PS: Zamilovala jsem si focení jídla!
PPS: Doufám, že vám potečou sliny!




























2 komentáře: