neděle 16. září 2012

Prague fashion weekend

Třetí ročník fashion weekendu. Třetí rok kdy se Praha snaží začlenit do seznamu módních měst. Postupně se jí to daří, ale budete to ještě dlouhá cesta.
Letošní ročník mě, ale ze začátku hned zklamal. Těšila jsem se na Pařížskou. Těšila jsem se na stylový lidi, kteří nejsou cizinci, procházející se po centru Prahy. Těšila jsem se na tu atmosféru, na nervozitu jestli nebude pršet nebo jestli se neporouchají světla. K Praze mi to prostě sedělo. No a proto mě překvapilo, když jsem se dozvěděla, že PFW se přesouvá do stanu  a ještě ke všemu k Hradu. Nevím jak vy, ale když se řekne Hrad, vybaví se mi Karel IV. a Václav Havel a né přehlídky a podpatky.
Takže jsem se letos nezúčastnila přehlídek a zašla jenom do Showroomu a do Novesty. A bylo to skvělý.
V showroomu jsem objevila nádherný čelenky od značky Jane Bond. Reflexní brože, který vám můžou zachránit život od 7dub. Skvěle řešený psaníčka od Zuzany Kubíčkové, který mě zaujaly už v některé z jarních Elle. Nebo pocvočkovaný jazyk Einsteina od Michaely Luptakové. Zaujaly mě složitý a nápaditý detaily a uchvátily mě čelenky/klobouky od Ivany Kaňovské. Byla to krása.

Jako už třetím rokem mě doprovázela Kačka a tentokrát se k nám přidala i Dori. No a když jsme se tak ráno připravovaly (holky u mě spaly), zjistily jsem, že jsme se oblíkly úplně stejně. Sukně, nadkolenky/podkolenky, tílka, bundičky a svetřík. Předpokládám, že proběhla telepatie, ostatně jako vždycky.

Po PFW jsme se ještě sešly s Matyldou a Luckou a zašly na šlapadla. Další naše tradice. Děláme to tak každý rok. Letos taky potřetí. Je to takové naše rozloučení s prázdninama a využití posledních letních outfitů.
No a tak jsme naskočily na šlapadlo, a Vltavo drž se, jsme vyrazily. Nikdo se neutopil, ani se nic neutopilo, takže jsme byly úspěšné. Prostě jsme si to užily. Potřetí a rozhodně ne naposledy. Tak zase příští rok dámy!*

PS: V pátek večer jsme u nás měly vynikájící švestkový knedlíky s mákem. Zkuste je. Je to vážně dobrota.



























sukně: HM  tílko: HM  bundička: Topshop  podkolenky: HM  tenisky: Levis  náušnice: My square  přívěšek: Promod  prstýnek: I am  náramky: Promod  taška: Bon Voyage


Žádné komentáře:

Okomentovat