pátek 14. září 2012

Kostky jsou vrženy

Tímhle heslem, jsem se řídili včera odpoledne. Protože pršelo, a bylo prostě hnusně, rozhodla jsem se pro Vanskový holinky. Ty jsem si přivezla letos v srpnu z Anglie. Zatím jsem je měla jen jednou při zpáteční cestě z Anglie. A protože u nás naštěstí bylo ještě léto. nestihla jsem je vytáhnout. To se teď, ale změnilo. No a tak jsem je včera vytasila. Hodila jsem k nim stejně vzorovanej batoh. Ten si před dvouma rokama přivezl Ňuňa z LA a já k němu vlastním bratříčka s hvězdama. A mohla jsem vyrazit.
Pak jsme s Kačkou klasicky prošly Prahou. Začaly jsme jako vždycky na Andělu a pokračovaly přes Staromák k Václaváku. Na Straromáku jsme se stavily v galerii prohlídnout fotky ze soutěže Foto akademie.  Takže jestli máte rádi fotky a mladý talenty máte čas do neděle, kdy výstava končí. A když zajdete do druhýho patra galerie uvidíte i můj linoryt na téma Monet.
Užijte si víkend!*










šaty: Camaieu  pásek: New Yorker  silonky: HM  holinky: Vans  přívěšek: Promod  prstýnek: HM  náramky: Chanel, HM  čelenka: I am  batoh: Yakopak 



Žádné komentáře:

Okomentovat