středa 12. září 2012

Zelený hvězdy

Už to tak je. Včera i dneska se nám podařilo vyladit se do zelena. No a protože zelená je moje nejoblíbenější barva, vlastním taky zelený Conversky. Jsou stařičky, bydlí u mě už pět let a já jsem jim byla věrná celý dva roky. No, ale pak přišli nízký hnědo-oranžový po nich černý a minulý léto žlutý a růžový. Takže teď mají ty moje zelený starky čtyři sourozence. A další bratranci a sestřenice se taky objevují u nás doma. Vlastníky jsou všichni členi rodiny. Conversky se u nás mají prostě dobře. 
Nosím je prakticky ke všemu. Miluju je klasicky k džínám, ale taky  k lehce elegantním šatům nebo sukním. Protože ty se musí občas trochu "shodit". A pokud mě potkáte na jaře nebo podzim klidně si vsadím, že je budu mít na sobě.*



























Ňuňa: kalhoty: HM  tričko: DC  košile: ZARA tenisky: Converse  a  kalhoty: ZARA tričko: HM  košile:  HMtenisky: Converse

CoCo: šaty: malý butik v Oxfordu  pásek: Bettie Page Las Vegas  tenisky: Converse  čelenka: New Yorker prstýnek: obchod s doplňky San Francisco  a  sukně: HM  tílko: HM  košile: Levis  nadkolenky: Camaieu  tenisky: Converse  náhrdelník: HM  brýle: HM

Žádné komentáře:

Okomentovat